Forbes Latvijas izdevums

Ietekmīgākais biznesa žurnāls pasaulē

Abonements 12 mēnešiem
Abonēšanas sākums:
Eks.:
€ 49.99
Digitālais abonements 12 mēnešiem
€ 21.99
rēķins Visa Mastercard Swedbank 6 iemesli, kāpēc abonēt Forbes

Abonē internetā, apmaksā uzreiz ar

Ziņas // 07.12.2011.

FORBES TO LAUNCH FORBES ESTONIA
IN MARCH 2012

Forbes USA

NEW YORK, NY (07/12/2011) - Forbes announced today plans to launch its twenty-first local-language edition, Forbes Estonia, in partnership with SK Group Publishing in Estonia.

The launch will be held in Tallinn, Estonia with the first issue to be published at the beginning of March 2012. Forbes Estonia will have an initial circulation of 20,000.

The content of Forbes Estonia will consist of 60% Estonian business news, commentary and features and 40% editorial from Forbes U.S. The Estonian edition will be published monthly.

Arkadijs Steimans, Publishing Director of SK Media Baltic‘s, said "We are very happy to launch Forbes magazine in Estonia, a country which Steve Forbes has praised as an example for the world in the use of a smart flat tax system and diversified economy. Forbes magazine‘s unique entrepreneurial concept proved to be extremely successful and crisis-proof around the world. We are sure that it will become the leading business magazine in Estonia as well."

Forbes Television and Licensing President Miguel Forbes stated: "We are excited about Forbes‘ expansion into the Baltic countries starting with Latvia and we feel confident that SK Media will develop an important presence for the newly launched edition in Estonia."

SK Publishing Group:
SK Media Baltic‘s is a part of the international publishing house - SK Publishing Group operating in the Baltic‘s, Russia and Ukraine. It publishes over 30 international and local magazines. In June 2010 it has successfully launched the Latvian edition of FORBES magazine.

Forbes Media: Forbes Media encompasses Forbes and Forbes.com (www.forbes.com), the leading business site on the Web that reaches on average more than 21 million people monthly. The company publishes Forbes and Forbes Asia, which together reach a worldwide audience of more than 6 million readers. It also publishes ForbesLife magazine, in addition to licensee editions in Africa, Argentina, Bulgaria, China, Croatia, Czech Republic, India, Indonesia, Israel, Kazakhstan, Korea, Latvia, Middle East, Poland, Romania, Russia, Slovakia, Turkey, and Ukraine.

Other Forbes Media Web sites are ForbesWoman.com; RealClearPolitics.com; RealClearMarkets.com; RealClearSports.com and RealClearWorld.com. Together with Forbes.com, these sites reach on average nearly 28 million business decision makers each month.

Steve Forbes serves as Chairman and Editor in Chief. Mike Perlis is President and Chief Executive Officer.  Lewis D‘Vorkin is Chief Product Officer. Kevin Gentzel is Chief Revenue Officer.

Press Release


Ziņas // 03.02.2011.

Forbes Latvija apstiprināts jauns galvenais redaktors

Rolands Feldmanis

No 2011. gada 3. februāra par žurnāla galveno redaktoru ir apstiprināts Rolands Feldmanis.

Tīna Ķuze nolēma pievērsties privātajam biznesam un izmantot savas zināšanas un pieredzi finanšu nozarē. «Darbs Forbes bija vērtīga skola, kā arī ļoti iedvesmojošs radošais process. Tieši šis posms man devis pārliecību, ka pašai aktīvi jāatgriežas biznesā,» savu lēmumu komentē Tīna Ķuze.

«Mēs pateicamies Tīnai par to pieredzi un strukturēto pieeju, ko viņa ieguldīja žurnālā, un sirsnīgi novēlam veiksmi viņas jaunajam projektam,» saka izdevniecības SK Media direktors Arkādijs Šteimans.

Rolands Feldmanis strādā Forbes Latvija par finanšu redaktoru kopš 2010. gada janvāra. Viņš piedalījies žurnāla izlaišanā, un viņa panākumus augsti novērtējuši gan Latvijas lasītāji, gan izdevēji.

Rolandam ir Rīgas Ekonomikas augstskolas maģistra grāds. Pirms pievienoties Forbes komandai, viņš ilgus gadus bija investīciju baņķieris SEB grupas struktūrās, strādājot ar Latvijas uzņēmējiem pie biznesa pārdošanas darījumiem. Viņš ļoti labi orientējas ekonomikā un precīzi zina, par ko domā mazais un vidējais bizness. Rolandam ir laba pieredze akadēmiskajā vidē un žurnālistikā – Latvijas medijos kopš 2003. gada ir lasāmas viņa autorslejas, uz viņa lekcijām universitātēs pastāvīgi ir rindas.

Izdevniecība ir pārliecināta, ka Rolands jaunajā amatā spēs piedāvāt Latvijas uzņēmējiem vēl spēcīgākas idejas, kā nopelnīt, un pacels Forbes Latvijas izdevumu vēl augstākā līmenī.


Ziņas // 28.01.2011.

Forbes publicēs Latvijas vadītāju algu reitingu

Forbes #9

Nākamnedēļ iznāks speciāls žurnāla Forbes numurs, kurā tiks publicēts vadītāju algu reitings astoņās nozarēs, kur strādā vislabāk atalgotie darbinieki.

Krīze pamatīgi izmainīja algu līmeni, bet izrādās, ka bankas saviem vadītājiem joprojām maksā visvairāk. Pēc Forbes aprēķiniem, banku vadītāji pagājušajā gadā pelnīja vidēji 9000 latu mēnesī (bruto). Aiz bankām pievilcīgāko nozaru topā ir telekomunikācijas (vidējā alga 8500 latu) un farmācija.

Neskatoties uz štatu samazinājumu, iezīmējas skaidra tendence – labu speciālistu joprojām ir grūti atrast. „Galvenā tendence krīzes un pēckrīzes laikā – izlepušo teorētiķu vietā atrast harismātiskus spēlējošos trenerus, kuri orientēti uz kopējo kompānijas rezultātu ciparu izteiksmē un gatavi ar savām rokām darīt pat visnetīrākos darbus, nevis tikai no malas vērot savas nodaļas rādītājus," komentē Rolands Feldmanis, Forbes finanšu redaktors.

Pēc Forbes prognozēm, 2011. gadā radikāli palielināsies pieprasījums pēc pārdošanas un mārketinga vadītājiem. Kompānijās sāksies izaugsme, un šādi kadri būs uz izķeršanu. Arī banku sektors atjaunos prēmijas un turpinās būt īpaši pievilcīgs.

Reitings sagatavots, izmantojot vadošo Latvijas personālatlases kompāniju datus un Forbes neatkarīgos aprēķinus.


Ziņas // 30.09.2010.

Forbes Latvija – jauna galvenā redaktore

Žurnāls Forbes Latvija paziņo, ka no 30.09.2010. par Forbes Latvija galveno redaktori ir apstiprināta TĪNA ĶUZE.

Tīna Ķuze ir viena no Latvijas pieredzējušākajām finansistēm. Viņa savu karjeru sāka HANSABANKĀ (tagad SWEDBANK) 1997. gadā un trijos gados kļuva par bankas valdes locekli un finanšu direktori. Tīna bija dzinējspēks investīciju un ieguldījumu produktu popularizēšanā Latvijā, jo pirmā ierosināja tos piedāvāt klientiem centralizēti – filiālēs.

Tīnai ir Stokholmas Ekonomikas augstskolas (Zviedrija) maģistra grāds finansēs un biznesa vadībā, kā arī CFA (Chartered Financial Analyst) sertifikāts. Viņa pasniedz investīciju menedžmentu Komercizglītības centrā un ir Rīgas Hanzas Rotary kluba dalībniece.

"Mēs ļoti ceram, ka Tīnas profesionālisms, patiesā izpratne par Latvijas biznesa izaicinājumiem un menedžmenta zināšanas palīdzēs izdevumu Forbes Latvija padarīt vēl kvalitatīvāku. Tīna izturēja loti spēcīgu pretendentu konkursu uz šo amatu, un viņu par žurnāla galveno redaktori ir apstiprinājuši Forbes izdevēji Ņujorkā," saka Forbes Latvija izdevējs Arkādijs Šteimans.

Tīnas atbildībā ietilpst Forbes Latvijas izdevuma redakcionālās politikas pārraudzība un tās attīstība.

Žurnāla Forbes Latvijas versijas pirmais numurs tika izlaists 2010. gada jūnijā. Žurnāla tirāža ir 20 000 eksemplāru. Žurnāls piedāvā Latvijā vienkārši saprotamas biznesa idejas gan mazam, gan lielam biznesam. 50% publicēto biznesa ideju aizgūtas no Latvijas tirgus un 50% no 14 pasaules valstīm, kur arī iznāk žurnāls Forbes.

Līdz šim žurnāla izlaišanu Latvijā vadīja Rolands Feldmanis, kas tagad turpinās darbu redakcijā kā finanšu nodaļas virsredaktors.


Ziņas // 31.05.2010.

Iznācis FORBES Latvija pirmais numurs

Ar prieku paziņojam, ka 1. jūnijā Latvijā iznāks ietekmīgākais biznesa žurnāls pasaulē – FORBES Latvijas izdevums!

Žurnālu FORBES ir dibinājis amerikāņu žurnālists B. C. Forbes pirms 90 gadiem. Šodien FORBES ir visuzticamākais biznesa mediju zīmols pasaulē. Žurnāls iznāk 11 valstīs, arī ASV, Krievijā, Polijā, Horvātijā u.c., un to lasa vairāk nekā 50 miljoni svarīgu lēmumu pieņēmēju.

FORBES raksta par jaunām biznesa idejām, par uzņēmēju veiksmēm un sakāvēm. Žurnāls piedāvā neatkarīgus padomus investīcijās un iesaka svaigas idejas naudas tērēšanai. Visā pasaulē žurnālu abonē kompāniju īpašnieki un vadītāji, lai gūtu spilgtākas biznesa idejas.

FORBES Latvija tirāža ir 20 000 eksemplāru, žurnāla cena ir ļoti demokrātiska – Ls 1,80.
Pirmajā numurā ir 128 lappuses.

Preses relīze