Forbes Conferences

Forbes Strategy Morning, HIP-CHIC – kā apgūt jauno patērētāju nišu? 12.03.2015

Marta sākumā Forbes sarīkoja jauna formāta tikšanos – Strategy Morning. Jeļena Jevgrafova, Harvard Business Review Krievijas izdevuma galvenā redaktore, atklāja, kā ar hip-chic zīmola stratēģiju vienlaikuspiesaistīt gan gados jaunus nabadzīgus, gan arī turīgus patērētājus.

Austrumeiropā vispāratzītā eksperte vadības jautājumos Jeļena Jevgrafova Rīgā tikās ar Latvijas biznesa vadītājiem, lai atklātu pavisam svaigu tendenci. Pasaulē ir parādījusies jauna patērētāju niša – cheap-chic vai hip-chic, par kuru pagaidām runā tikai Ņujorkā un Londonā. Tagad arī vietējiem uzņēmējiem un menedžeriem bija iespēja uzzināt, kā ar pieejamu un stilīgu produktu piesaistīt jauno mūsdienu patērētāju.

Samits notika sadarbībā ar
ORDO Group Vairāk »

Forbes Estonian Export & Investment Summit, 11.12.2014.

Latvijas un Igaunijas biznesa līderi tikās pirmajā Forbes rīkotajā Igaunijas eksporta un investīciju samitā, lai paplašinātu biznesu Igaunijas tirgū.

2014. gada 11. decembrī Rīgā sapulcējās 100 Latvijas lielākie uzņēmēji, lai tiktos ar kaimiņvalsts 25 ietekmīgāko biznesmeņu delegāciju, kuras priekšgalā bija
Igaunijas bagātākais uzņēmējs Oļegs Osinovskis. Viņu kopējā bagātība ir pusotrs miljards eiro. Igauņu uzņēmēji piedalījās sešās paneļdiskusijās par mazumtirdzniecību,
finansēm, rūpniecību, IT un nekustamajiem īpašumiem un atklāja latviešiem nišas, kurās viņi varētu startēt. Speciāls panelis tika veltīts Latvijas uzņēmējiem,
kas jau veiksmīgi darbojas Igaunijā. Cerams, ka Forbes Investīciju un eksporta samits kļūs par tradīciju un ļaus Latvijai sasniegt līdzīgus rezultātus kā kaimiņiem.

Samits notika sadarbībā ar
ORDO Group Vairāk »

Forbes Equity Club II, 29.05.2014.

Forbes Equity Club II turpināja izglītot neprofesionālus investorus, kā darbojas start-up industrija Latvijā un pasaulē. Veiksmīgie darījumi ar Latvijas jaunajiem uzņēmumiem, piemēram, Infogr.am , kas piesaistījis 1,34 miljonu eiro investīcijas, pierāda, ka pat nelieli ieguldījumi labās idejās un komandās var ātri vien nodrošināt investoram augstu ienesīgumu.

Septiņiem veiksmīgākajiem Latvijas start-up bija iespēja prezentēt savu projektu investoriem – pa 7 minūtēm katram. Apmeklētāji varēja katrai komandai uzdot jautājumus.

Vairāk »

Forbes Baltijas Konference Mārketinga noslēpumi uzņēmuma vadītājiem, 15.11.2013.

Pārprodukcijas laikmetā reāli kas tiek ražots – produktu vai pakalpojumu mārketings. Mārketings ir pamatprasme katram augstākā līmeņa vadītājam. Forbes uzaicināja praktiķus, kuri demonstrēja pasaulē pārbaudītas metodes, kā paplašināt biznesu un pārspēt konkurentus. Mūsu lektori apvienoja teoriju ar vairāk nekā 50 reāliem piemēriem gandrīz katrai nozarei. Konference tika sadalīta divās daļās: kā uzvarēt mārketinga cīņā un kā likt reklāmai strādāt. Konference notika sadarbība ar Admiral Markets
Vairāk »

FORBES Club, 17.05.2013.

2013. gada 17. Maijā žurnāls Forbes jau piekto reizi pulcēja kopā ietekmīgus biznesmeņus uz tikšanos ar veiksmīgiem kolēģiem no visas pasaules. Šoreiz uz Forbes kluba tikšanos bija uzaicināts Sergejs Belousovs Forbes Krievija uzskata Sergeju Belousovu par vienu no pieciem veiksmīgākajiem krievu izcelsmes uzņēmējiem, kam izdevies paplašināt biznesu ārzemēs.

Sergejs ir kompāniju Parallels, Acronis, Acumatica, Rolsen un vairāk nekā 20 citu veiksmīgu tehnoloģiju uzņēmumu dibinātājs.

Sergeja slavenākā kompānija Parallels ir pasaules līdere virtualizācijas jomā. Tās programmnodrošinājums ir instalēts sestajā daļā Apple datoru. 1000 Parallels darbinieku nodrošina 150 miljonu dolāru apgrozījumu.Viņa riska kapitāla fonds Runa Capital pārvalda 135 miljonus dolāru un ir ieguvis prestižā.

Klubs notiks sadarbībā ar Admiral Markets
Vairāk »

FORBES Club, 11.12.2012.

2012. gada 11. decembrī žurnāls Forbes jau ceturto reizi pulcēja kopā ietekmīgus biznesmeņus uz tikšanos ar veiksmīgiem kolēģiem no visas pasaules.

Šoreiz uz Forbes kluba tikšanos bija uzaicināts Vadims Dimovs , kurš no nulles ir izveidojis četrus biznesus. Lielākais no tiem ir gaļas izstrādājumu ražošanas holdings, kas nosaukts viņa vārdā ( v-dymov.ru ). Tā apgrozījums pārsniedz 500 miljonus dolāru.

Dimovam pieder arī modernākā grāmatu veikalu ķēde Respublika, restorāni un pat keramikas rūpnīca.

Pasākuma atbalstītājs: LNK


Vairāk »

FORBES EquityClub, 24.10.2012.

IDEJA: Noorganizēt konferenci neprofesionāliem investoriem par interesantākajām Baltijas tech (Latvijas un Igaunijas) kompānijām un padarīt investīcijas Start-up os saprotamas. Ļaut jauniem uzņēmējiem satikt biznesa cilvēkus ar naudu un pārliecināt par savu projektu.

KĀPĒC APMEKLĒT: Kamēr finanšu tirgi ir nestabili, nelielas investīcijas perspektīvās Baltijas tech kompānijās var nodrošināt pieklājīgu kapitāla pieaugumu un labu pensiju. Savukārt pieredze sarunās ar investoriem ļaus start-up uzņēmējiem pacelt projektus citā līmenī.

Pasākuma atbalstītājs: Hipotēku Banka


Vairāk »

FORBES ACADEMY: PRAKTISKAIS KURSS “KORPORATĪVĀS FINANSES UZŅĒMUMU VADĪTĀJIEM”, 19.09.2012.

Kurss palīdzēs CEO pieņemt nopietnus finanšu lēmumus, pat ja ofisā nav CFO.

  • • kā pārliecināt bankas un investorus piešķirt finansējumu;
  • • galvenos rādītājus, kas palīdz novērtēt uzņēmuma finanšu stāvokli;
  • • kā sagatavot kompāniju pārdošanai;
  • • kā pareizi novērtēt projektus.

Lektors: Guntars Kokorevičs.

Pasākuma atbalstītājs: Tilts

Vairāk »

FORBES KLUBS: Real Money in Georgia, 29.05.2012.

Spilgtākie elementi:

  • • prezentācija par Gruzijā veiktajām ekonomiskajām reformām – Tbilisi Brīvās Universitātes lektors ekonomiskajā analīzē Laša Čočua (Lasha Chochua)
  • • Apaļā galda diskusijas par investīcijām un investīciju klimatu Gruzijā – vada vadošais TV žurnālists Egils Zariņš
  • • Vairāk nekā 100 ietekmīgāko uzņēmēju no Latvijas un Gruzijas

Goda viesis: Gruzijas Prezidents Mihails Saakashvilli.

Pasākuma atbalstītājs: Citadele


Vairāk »

FORBES KLUBS 09.12.2010.

2010. gada 9. decembrī žurnāls Forbes iesāka Latvijā jaunu tradīciju - pulcēt kopā ietekmīgus biznesmeņus un tikties ar veiksmīgiem kolēģiem no visas pasaules.

Restorānā „Saules bura” Swedbank centrālajā ēkā uz pirmo Forbes kluba tikšanos tika uzaicināts Oļegs Tinkovs , kas tiek uzskatīts par "krievu Brensonu". Viņš ir inovatīvākais biznesmenis Maskavā, cilvēks, kurš ir attīstījis un ar simtiem miljonu peļņu pārdevis četrus dažādus biznesus (tirdzniecības, slavenu alus darītavu, saldēto produktu biznesu un pat velokomandu). Šodien viņš attīsta ko jaunu - banku biznesu.

Pasākuma atbalstītājs: Swedbank

FORBES KLUBS 02.06.2011.

2011. gada 2. jūnijā norisinājās jau otrais Forbes kluba pasākums, kas pulcēja Latvijas biznesa eliti modes centrā „Podium”, lai tiktos ar veiksmīgākajiem pasaules uzņēmējiem kluba formātā.

Īpašais pasākuma viesis bija Rostislavs Ordovskis-Tanajevskis Blanko - Venecuēlā dzimis uzņēmējs no Krievijas. Šodien viņam pieder lielākais restorānu tīkls bijušās PSRS valstīs ROSTIK ar 300 miljonu dolāru apgrozījumu un operācijām deviņās valstīs. Rostislavs bija pirmais Krievijas uzņēmējs, kuram 2007. gadā ar savu restorānu firmu izdevās iziet biržā. Krievijā Ordovskim ir pasniegtas vairākas goda balvas, piemēram, „Gada uzņēmējs”. Viņš uzņēmēju vidū ir atzīts eksperts jautājumos par to, kā lokālu biznesu padarīt starptautisku.

Pasākuma atbalstītājs: M2M Asset Management

Korporatīvās pārdošanas kurss 01.10.2010.

Noklausoties vienas dienas semināru STRUKTURĒTA KORPORATĪVĀS PĀRDOŠANAS SISTĒMA , Jūs iemācīsities:

  • Sistemātiski pārdot un ģenerēt rezultātus katru dienu
  • Paaugstināt savu ietekmi klientu acīs
  • Uzzināsiet 5 patiesus iemeslus kāpēc klienti nepērk
  • Kā pabeigt pārdošanas procesu ar reālu darījumu
  • Atrast kompromisus īpaši sarežģītās situācijās
  • Ko nedrīkst darīt pirms pārdošanas
  • Sapratīsit, kā mainās trīs pārdošanas pamatfāzes krīzes laikā
  • Uzzināsit, kā krīzi vērtē klienti
  • Kā sagatavot pirmspārdošanu krīzes apstākļos
  • Iemācīsities veiksmīgi novērtēt sevi un darba tirgu krīzes laikā

Ko iegūsit seminārā STRUKTURĒTA KORPORATĪVĀS PĀRDOŠANAS SISTĒMA?

Lielāko korporāciju vadītāji visā pasaulē uzskata, ka pārdošanas TOP menedžeri krīzes laikā mazāk nepelna. Iemesls – STRUKTURĒTA pieeja pārdošanai. Pēc The New York Times pētījumu materiāliem, pārdošanas TOP menedžeri neredz atšķirību pārdošanā līdz krīzei un krīzes laikā. Iemesls ir ļoti vienkāršs – viņi pielāgojuši izpratni par krīzi pārdošanas sistēmai. Savukārt Eiropas Financial Times uzskata, ka krīze ir reāla iespēja pārdošanas menedžeriem noteikt savu cenu tirgū, jo no tā aiziet latentie un neefektīvie kolēģi. Izdevums min arī pārliecinošu statistiku, ka pārdošanas TOP menedžeri ir zaudējuši mazāk nekā citu profesiju darbinieki.


MĒRĶAUDITORIJA:

Kompāniju vadītāji; menedžeri, kuri strāda ar korporatīvajiem klientiem; vecākie menedžeri un pārdošanas nodaļu vadītāji; finanšu iestāžu krīzes menedžeri.


Dalībnieku atsauksmes par semināru 1. oktobrī


Milāna Skumbiņa, FIABCI Latvia prezidente
Paldies Adlerova k-gam, ka viņš atradislaiku savā piesātinātajā darba grafikā, lai apmeklētu Rīgu, un dalītos savā nozīmīgajā praktiskajā pieredzē ar Latvijas uzņēmējiem.

Savā 10 gadu ilgajā uzņemējdarbības laikā pakalpojumu nozarē (nekustamie īpašumi) esmu apmeklejusi dažādus kursus, un jāatzīst, ka par vislietderīgākiem un vērtīgākiem vienmēr esmu uzskatījusi t.s. uzņēmēju-praktiķu pasniegtos kursus un lekcijas.

Adlerova k-ga dalīšanās savā pieredzē personīgi man ir ”atsvaidzinājusi” dažus svarīgus ”pārdošanas mākslas” momentus, kā arī devusi dažas jaunas atziņas par pārdošanas stratēģiju tieši krīzes laikā. Jāatzīst, ka lielākoties, t.s. ”emocionālais disbalanss” tieši skāris nekustamā īpašuma tirgu, un ar to cieši saistīto nozaru dalībniekus (pēdējā laikā pārdošanas process krīzes apstākļos vairāk ir atgādinājis ”gladiātoru cīņas”, nevis konstruktīvu sadarbību), tadēļ Adlerova k-ga atziņas šajā ziņā var kalpot kā ļoti efektīvs instruments mērķu sasniegšanai.

Priecāšos ieteikt Jūsu uzņēmuma kursus apmeklēt pazīstamiem uzņēmējiem un paziņām.


Maksims Jegorovs, Accenture
Direktors

Mans viedoklis ir ļoti pozitīvs. Noteikti turpiniet! Niša ir atrasta pareizi, jo augstākā līmeņa praktiķi var dod ļoti daudz. Vizuālais materiāls (prezentācija) uzsvēra pārdošanas struktūru kā procesu. Stāstot, lektors izmantoja ļoti spilgtus vizuālus tēlus.


Līga Dimante, SIA Apdrošināšanas brokeris “Balto Link”
Korporatīvo klientu projektu vadītāja

Paldies! Seminārs man patika un šķita lietderīgs. Lektors bija pieredzējis, deva labus padomus un interesantas pārdošanas tehnikas.


Lelde Šillere, SIA Lattelecom, mazo un vidējo korporatīvo klientu vadītāja
Vēlējos pateikt paldies. Man ļoti patika šis apmācību kurss.

Domāju, ka tajā iegūtās zināšanas varēšu pielietot ikdienā strādājot ar klientiem.

Galvenās atziņas, ko praktizēšu – veikšu precīzāku un detalizētāku klienta un viņa saimnieciskās darbības analīzi pirms tikšanās. Tikšanās laikā ar klientu pielietošu 3 fāžu pārdošanas metodi