Forbes Conferences



Cienījamie vadītāji!

Laipni lūdzam Forbes Baltijas Mārketinga konferencē Rīgā!
Esmu ļoti gandarīts, ka mūsu vadošais partneris runās ar jums par to, kā uzvarēt konkurences cīņā ar biznesa perspektīvu un kļūt atšķirīgiem. Jūs uzzināsiet, ka mārketings – tas ir par biznesu un naudas pelnīšanu, nevis tikai par tērēšanu!

Ar cieņu ,

Džeks Trouts
Trout & Partners dibinātājs,
Mārketinga stratēģis

BIO

Jeļena Jevgrafova ir Austrumeiropā vispāratzīta eksperte vadības jautājumos. Vairāk nekā 10 gadus viņa ir Harvard Business Review Krievijas izdevuma galvenā redaktore; šis žurnāls ir daļa no prestižās Hārvarda Biznesa skolas. Viņa ir strādājusi par redaktori biznesa laikrakstā Vedomosti, Financial Times un Wall Street Journal kopuzņēmumā, kā arī izdevniecībā Alpina Business Books par vadītāju. Viņa ir piedalījusies daudzu prestižu biznesa publikāciju veidošanā un pēdējos divus gadus ir rakstījusi slejas Forbes Latvija. Jeļena ir pieprasīta spīkere augsta līmeņa vadības konferencēs un lektore Krievijas biznesa skolās.

Izlasi J. Jevgrafovas slejas Forbes

[PDF]

Ideja

Oficiāli atzīts, ka Eiropas Savienībā 120 miljoni cilvēku ir pakļauti nabadzības riskam, un to skaits tikai pieaug. Līdz šim biznesa aprindas ir ignorējušas šīs grupas vajadzības un uzrunājušas to tikai ar cenu. Tagad tas mainīsies. Nabadzīgie nevēlas pirkt zemas cenas preces, kas radītas speciāli viņiem. Tas izklausās paradoksāli, bet tā ir patiesība. Patēriņš, kā zināms, ir instruments, lai sevi identificētu. Tajā pašā laikā bagātiem jaunās paaudzes cilvēkiem nav nekādu aizspriedumu pret izdevīgiem pirkumiem. Jaunie bagātnieki dod priekšroku kapučjakām (hoodies), nevis uzvalkiem, un kvalitātei, nevis ekskluzivitātei, Kā šo divu tendenču apvienojums ir parādījusies jauna patērētāju niša – cheap chic vai hip chic. „Noslēpuma atslēga – kā panākt, lai patērētāji jūtas lieliski, izvēloties tavu zīmolu,” teicis Kits Jarovs, Ph.D., atzīts patērētāju psiholoģijas speciālists un nesen iznākušā bestsellera Decoding the New Consumer Mind autors. Ir jāapmierina viņu vajadzības, apvienojot lielisku kvalitāti un pieejamību. Izdomājot un ražojot pieejamas un lieliskas preces, jūs sasniegsiet ne tikai nabadzīgus, bet arī turīgos patērētājus. Kādi produkti šodien ir lieliski? Kuras kompānijas ir sapratušas, kā spēlēt šo jauno spēli ar lēto izcilību? Kā pārvietot savu produktu uz hip nišu? Mēs jums pastāstīsim par jaunajām tendencēm, kas balstās uz reāliem biznesa modeļiem, un diskutēsim par to, kā šī jaunā niša varētu nest augļus Latvijas kompānijām, kas plāno starptautisku ekspansiju.

Mērķauditorija

CEO, uzņēmēji un mārketinga direktori, kas meklē jaunas stratēģiskas iespējas pieblīvētajos pasaules eksporta tirgos

Programma

8.45 Reģisrācija
9.00-10.20 Pirmā sekcija

Mēs apskatīsīm:

- reālie skaitļi par nabadzīgajiem patērētājiem visā pasaulē;

- pasaules pētījumi par jaunajām patērētāju vajadzībām un uzvedību

- trīs starptautiski biznesa modeļi, kā kompānijas pievērsās hip-chic segmentam un kļuva veiksmīgas;

- biežāk pieļautās kļūdas, uzrunājot nabadzīgus patērētājus;

- kā ar cheap-chick uzrunāt bagātos patērētājus;

- kā atjaunot vērtības ķēdi, lai kļūtu lielisks;

- pilnīga teorija, kā pārvietot savu zīmolu uz hip-chic nišu;

- kāpēc cheap-chic ir pareizā stratēģija kvalitatīvajiem Latvijas produktiem un pakalpojumiem, lai konkurētu starptautiskā līmenī.

10.20-10.35 Kafijas pauze un networking
10.35-11.20 Interaktīvā sesija
Strādāsim grupās, sarīkosim brainstorm, lai saprastu, kā transformēt jūsu zīmolu uz hip-chick nišu.
11.20 Best Brand Transformation balva
11.25 Jautājumi un atbildes
11.30 Uzkodas un networking

Forbes strategy morning
Kā veidot hip-chic zīmolus nabadzīgajiem 12. martā.
Pasākums notiek angļu valodā.



0

Konference
ir sākusies



Mūsu dalībnieki

Cenas

Dalības maksa*: Agrā pieteikšanās līdz 5. martam
Individuālais apmeklējums: Eur 180,- Eur 150,-

Forbes abonentiem un konferenču dalībniekiem -15% atlaide visiem piedāvājumiem! Pieteikties

15% atlaide Forbes Academy un Pārdošanas kursu dalībniekiemPieteikties


Dalībnieku skaits:

* Cenā nav iekļauts PVN. Ja maksātājs ir ārzemju kompānija - lūdzu pieprasiet rēķinu a.antonova@forbes.lv
** Cena vienai personai
Cenā iekļauts: apmeklējums, trīs kafijas pauzes, interaktīvā dalība un individuālie jautājumi lektoram. Konference notiks angļu valodā.
Atcelt rezervāciju iespējams līdz 10. martam. Jā tas tiek izdarīts no 10. līdz 12. martam 50% apmaksas saņemsiet atpakaļ. Rezervācijas atcelšanos pieņemam tikai rakstiski. a.antonova@forbes.lv





View Larger Map

PODIUM Congress Hall, Brīvības 201, Rīga, Latvija


Sponsori

Zelta sponsors:



Lejuplādēt programu [PDF]



Atsauksmes

Vienmēr ir aizraujoši satikt cilvēkus, kas tik daudz dzīvē sasnieguši. Vienmēr izbaudu Forbes pasākumus. Valdemaras Valkiunas, “Valdo Group” īpašnieks.

Gribēju pateikties Forbes komandai par patiešām interesantu un aizraujošu pasākumu. Iepriekš nebiju apmeklējusi Forbes pasākumus, taču biju patīkami pārsteigta un ar lielu interesi noklausījos semināru, diskusijas un prezentāciju līdz pašām beigām. Jūs esat ieguvuši jaunu atbalstītāju (fanu) saviem pasākumiem. Sanda Lāce, „Amber Law Partner”.

Iepriekšējie pasākumi

Reģistrējies tūlīt

Vairāk informācijas: Ina Antoņenkova, konferenču menedžere, tel. +371-67383499, i.antonenkova@forbes.lv
Vietu skaits ierobežots līdz 50