USD 0.85 btc 9141.14
facebook
twitter
instagram
linkedin
Žurnāls
Abonē žurnālu
Piesakies iknedēļas jaunumiem

Pierakstieties uz svarīgākajiem biznesa un tehnoloģiju materiāliem Latvijā

USD 0.85 btc 9141.14
Tehnoloģijas 04. Decembris

“Tet” ievieš lietotni, kas ļauj plānot meistaru ierašanās laiku

Forbes

Latvijas Izdevums

Telekomunikācijas uzņēmums “Tet” (iepriekš “Lattelecom”) ieviesis lietotni, kas ļauj plānot meistara ierašanās laiku, informēja uzņēmumā.

Teju pusei Latvijas interneta lietotāju ikdienā neērtības rada tas, ka nav iespējams ieplānot konkrētu pakalpojuma ierīkošanas meistara ierašanās laiku, tā secināts “Tet” un pētījumu aģentūras “Norstat” veiktā aptaujā. Vairāk nekā trešdaļai aptaujāto nākas tam pakārtot savu darba dienu.

Trešdaļa aptaujāto norādījuši, ka viņiem meistara gaidīšana liek mainīt dienas plānus un ir nepieciešams ņemt vismaz daļēju brīvdienu, vēl 8% norādījuši, ka ņem pilnībā brīvu dienu, lai būtu droši, ka varēs mājās sagaidīt meistaru.

“Tet”, turpinot uzņēmuma digitālo transformāciju, ieviesis jaunu lietotni, kas gluži kā taksometru pakalpojumu lietotnes ļauj sekot līdzi meistaru ierašanās laikam.

“Tet” valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis norādīja, ka pērn, paziņojot par biznesa stratēģijā balstīto zīmola maiņu, uzņēmums apņēmās īstenot digitālo transformāciju.

“Tās ietvaros strādājam pie ārējo un iekšējo procesu pilnveides, kā arī iesaistām klientus, lai piedāvātu arvien ātrākus un ērtākus pakalpojumus. Jaunā meistaru lietotne ir viens no digitālās transformācijas soļiem,” skaidroja Gulbis.

Lietotnes ieviešana jau ļāvusi par trešdaļu audzēt dienā apkalpoto adrešu skaitu. Dienā apkalpoto adrešu skaits Rīgā kopš lietotnes ieviešanas vidēji pieaudzis par 29%, savukārt ārpus Rīgas - par 33%, liecina “Tet” apkopotā informācija.

FSM lietotnē (“Field Service Management”) var pieteikt vēlamo meistara vizītes laiku, saņemt atgādinājumu par vizīti un sekot līdzi aktuālajai informācijai par meistara tuvošanos.

Par “Tet” meistara vizīti klients ne vien dienu iepriekš saņem ziņu par plānoto vizītes trīs stundu laika intervālu, bet arī redz viņa braucienu. Saskaņotajā vizītes dienā došanos pie klienta meistars atzīmē lietotnē, un klients saņem SMS ar saiti, kur var redzēt, kā meistars tuvojas.

Ja klients redz, ka nebūs mājās meistara plānotajā ierašanās laikā, viņš uzreiz var vizīti atcelt.

...

Next page

Piesakies iknedēļas jaunumiem