USD 0.85 btc 9645.15
facebook
twitter
instagram
linkedin
Žurnāls
Abonē žurnālu
Piesakies iknedēļas jaunumiem

Pierakstieties uz svarīgākajiem biznesa un tehnoloģiju materiāliem Latvijā

USD 0.85 btc 9645.15
Ziņas 17. Marts

“Wolt” un “Bolt Food” ievieš risinājumus ēdienu bezkontakta piegādei

Forbes

Latvijas Izdevums

Ēdienu piegādes uzņēmumi – “Wolt” un “Bolt Food” – ieviesuši risinājumus bezkontakta piegādei, lai ierobežotu Covid-19 izplatību, informēja uzņēmumos.

Uzņēmums “Wolt” ir ieviesis papildu funkcijas. Lietotnei ir pievienota jauna poga, ar kuru norādīt, lai kurjers piegādāto pasūtījumu atstātu pie durvīm – bezkontakta piegāde.

“Mēs steidzamā kārtā izstrādājām papildu funkciju, lai nodrošinātu pasūtījumu piegādi, izvairoties no tieša kontakta. Tagad lietotnē var vēl vieglāk atzīmēt, lai kurjers pasūtījumu atstāj pie durvīm, tādējādi izvairoties no personīga kontakta,” norādīja “Wolt” izpilddirektore Baltijas valstīs Liza Ristala.

“Pat gadījumā, ja restorāni būs spiesti slēgt durvis apmeklētājiem, iesakām nepārtraukt darbu virtuvē un apkalpot klientus, veicot piegādes,” pauda Ristala.

Savukārt “Bolt Food” ēdienu piegādes notiks tikai bezkontakta veidā.

“”Bolt Food” platforma turpina darbību bez izmaiņām, taču kā atbildīgs uzņēmums, esam veikuši piesardzības pasākumus, lai pasargātu gan mūsu partnerus – restorānus un kurjerus, gan klientus no inficēšanās riska. Mēs turpināsim sekot notikumu attīstībai, kā arī esam gatavi sadarboties ar vietējām veselības iestādēm, ja radīsies šāda nepieciešamība,” informēja Kārlis Ķezberis, “Bolt Latvija” reģionālais vadītājs.

Turpmāk, veicot pasūtījumu, “Bolt Food” lietotājiem būs jānorāda vieta, kur kurjers var droši atstāt ēdienu, lai izvairītos no tieša kontakta un saglabātu vismaz divu metru distanci. Lietotāji ir lūgti precīzi aprakstīt nodošanas vietu, piemēram, norādot konkrētu galdu, krēslu vai citu horizontālu virsmu, kur iespējams novietot pasūtījumu.

...

Next page

Piesakies iknedēļas jaunumiem